Právě vyšel Mautic verze 2.3

29. listopadu 2016 oznámili vývojáři Mauticu, že uvolňují verzi 2.3 do volného oběhu. V prvních dnech ji jako klasicky dostanou uživatelé jejich cloudu, brzy poté všichni ostatní, kteří používají Mautic na svých serverech. Pojďme se ale už nyní podívat, co se v nové verzi událo a změnilo.

Mautic si stále velmi dobře uvědomuje, že sběr informací o zákaznících je důležitý a také upozorňuje na fakt, že lidem nevadí poskytovat informace, pokud takové informace pomohou k jejich vyhledávanému cíli a jeho dosažení. Stejně tak si Mautic uvědomuje, že lidé mají v různých fázích nákupního cyklu různé požadavky a mění se také s druhem zařízení (desktop, tablet, mobil…).

Ve verzi 2.3 je slíbeno mnoho novinek. Přístup k datům by měl být rychlejší a pohodlnější. Budete opět moci své kampaně a práci s uživateli dělat mnohem efektivněji a lépe poznávat své uživatele.

Novinky ve verzi 2.3 v bodech:

  • Centrum preferencí – Od nové verze lze u kontaktů nastavovat preferované komunikační kanály, kategorie, časování a segmenty. Tím zvýšíte relevanci komunikace se svými uživateli.
  • Vylepšení účtů klientů a firem – Přibylo několik nových funkcí pracujících s kontakty a společnostmi. Firmy lze nově spojovat, měnit u nich primární kontaktní uživatele a nebo třeba vést bodové skóre přímo firmě. To vše lze nově i u firem lépe reportovat.
  • Globální kategorizace – Do posud jste pro e-maily, vstupní stránky a jiné části mohli vytvářet kategorie, které se týkaly jen dané oblasti. Nyní lze kategorie vytvořit globálně a používat je pro všechny moduly Mauticu.
  • Nový návrhátor pro e-maily a vstupní stránky – Do teď jste se přepínali mezi náhledem a zdrojovým kódem při tvorbě vstupní stránky či e-mailové šablony. Od verze 2.3 se to mění a byl připraven inteligentní návrhátor – obrazovka se rozdělí na dvě poloviny. V jedné budete opravovat kód a v druhé se bude obsah hned měnit. Nebudete se tak muset přepínat a vše bude pohodlnější a jednodušší.
  • Datové rozšíření – Do Mauticu můžete nyní integrovat nástroje jako je FullContact nebo ClearBit. To jsou veřejné databáze údajů o uživatelích, které pracují s veřejně dostupnými on-line zdroji, databázemi a sociálními sítěmi. Pokud tedy znáte u uživatele/zákazníka pouze jméno, e-mail či adresu, můžete si k němu natáhnout z těchto databází zbylé dostupné informace, včetně sociálních profilů a dalších.
  • Integrace účtů ze Salesforce – Lze nyní integrovat data o účtech uživatelů z Salesforce. Dále Mautic optimalizoval API, aby bylo méně náročné. Pokud používáte Saleforce, je propojení na místě.
  • Workflow integrace – K dispozici jsou nově 4 moduly pro integraci dat z Citrixu (pozn. vhodné spíše pro USA, v ČR se moc nepoužívá). Konkrétně se jedná i GoToMeeting, GoToWebinar, GoToAssist a GoToTrainning. Matic lze propojit s těmito nástroji a automaticky předávat vzájemně data o uživatelích, regitracích a vyplněných formulářích. Na všechny tyto údaje lze vytvářet kampaně.

Díky těmto rozšířením je Mautic zase o něco lepší. Nutno říci, že mezi verzí 2.2. a 2.3 uplynuly pouze asi 2 měsíce, což znamená, že vývoj jde skutečně velmi rychle kupředu. Mautic také oznámil, že velmi pravděpodobně nebude dělat takto velké aktualizace po delší době, ale že by se mohla změnit situace aktualizací a ty by mohly vyházet v krátkých intervalech (např. 14 dnů) s menšími a postupnými informacemi. Jak to ale skutečně bude ještě uvidíme.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*
*