Co Mautic umí a na školení se naučíte

inteligentni_sprava_kontaktu

Inteligentní správa kontaktů

Pracujte s databází kontaktů jak jen potřebujete. Importujte je hromadně, nebo je nechte do Mauticu vkládat automaticky a postupně.
U kontaktů můžete použít základní přednastavené pole nebo si založit libovolný počet vlastních, do kterých si zapíšete vše, co bude potřeba.
Mautic nabízí prakticky všechno, co byste mohli u správy kontaktů kdy potřebovat.

Automatizované kampaně

Pracujte se svými kontakty inteligentně. Spouštějte pro ně kampaně na základě podmínek, které sami nadefinujete. Vše jednoduše naklikáte za pomocí grafického schématu. Od malé kampaně s jednou podmínkou až po složité rozhodovací sítě s mnoha podmínkami a úkoly.
Kampaně umí počkat požadovaný čas, jestli se něco nestane apod. Prostě automatické kampaně jak mají být.

automatizovane_kampane
email_marketing

E-mail marketing

Posílejte e-maily podle podmínek splněných v jednotlivých kampaních nebo si nadefinujte hromadnou zprávu a tu pak pošlete jako newsletter na zvolené segmenty uživatelů.

Mailing umí zprávy dávkovat při odesílání a také hlídat, aby konkrétní kontakt (uživatel) nedostal více, než je povolený limit e-mailů za určený čas.

Analytika návštěv + tracking kontaktů a leadů

Sledujte a analyzujte nejen své kontakty, ale také anonymní uživatele, kteří na web chodí. Mautic je označkuje a jakmile se v budoucnu někdy identifikují, přiřadí jim celou předchozí historii. Díky tomu budete vědět co uživatelé dělali i dříve, než je Mautic poznal.

Na základě analytiky také můžete sledovat navštívené stránky, čtenost mailů, zdroje návštěvnosti, leady atd. S těmito údaji pak můžete pracovat v kampaních.

analytika
dynamicky_obsah

Dynamický obsah

Víte, že chcete jiný obsah pro určitý segment kontaktů? Žádný problém. Ať už posíláte e-mail či tvoříte vstupní stránku, můžete zadat podmínky komu se který obsah zobrazí.

Používejte pop-up okna nebo notifikace pro upoutání svých uživatelů. Můžete si inteligentně nastavit jejich zobrazování – při odchodu z webu, při určité době strávené na stránkách, po zobrazení určitého počtu stránek apod.

V pop-up okně zobrazte formulář, sdělení, banner, kampaň nebo třeba dynamický obsah. V kreativitě se s Mauticem meze nekladou.

popup_okna
vstupni_stranky

Vstupní stránky

Spravujte si jednoduše vstupní stránky (landing pages) přímo v Mauticu. Naklikáte co potřebujete do již připravených šablon.

Následně už jen jednoduše vložíte do svého webu.

A/B testování

Bude lépe fungovat varianta A nebo varianta B. Také nevíte?

Pak navrhněte dvě nebo více variant e-mailu, zadejte je jako A/B test a odešlete. Mautic e-maily rozešle a postupně bude měřit jejich nadefinované cíle. Varianta, která se v průběhu ukáže jako ta nejlepší se pak automaticky použije i pro ty, kteří e-mail teprve otevřou. Získáte tak mnohem lepší výsledky vašeho mailingu!

ab_testivani
formulare

Formuláře

Vytvořte si libovolný formulář – jednoduchý jen pro zanechání e-mailu, nebo rozsáhlý pro registraci či vyžádání kontaktu.

Informace se propíší nejen přímo do Mauticu, ale také s nimi můžete dále pracovat v automatických kampaních či si je poslat na e-mail. Vše velmi efektivně a automaticky.

Monitoring sociálních sítí

Monitorujte sociální sítě a mějte přehled, kdo o vás mluví a co se o vás říká.

Pokud budete vědět, kdo o vás na sociálních sítích píše, budete mít nejen přehled a nic vám neunikne, ale můžete s takovými uživateli dále komunikovat.

monitoring_socilanich_siti
chytra_segmentace

Chytrá segmentace kontaktů

Kontakty si rozdělte do libovolného počtu seznamů. Ty si nadefinujte na základě podmínek. Nové kontakty splňující podmínky se do seznamů automaticky přidají.

Se segmenty pak pracujte v celé marketingové automatizaci.

Bodování a nákupní fáze kontaktů

Za každou činnost, kterou u vás kontakt provede, mu můžete připsat určitý počet bodů. Budete tak na první pohled vidět, kdo je jak aktivní. 

Dále si pak můžete nadefinovat jednotlivé nákupní fáze na základě bodování a pracovat s nimi.

bodovani
sprava_spolecnosti

Správa společností

Mautic umí nejen správu kontaktů, ale také umí zařazení kontaktů pod jednotlivé společnosti.

Nyní tak budete mít přehled, kdo pod jakou firmu patří a naopak kolik lidí z jednotlivých firem máte v kontaktech.

Tato funkce je vhodná zejména pro B2B segment.

Komplexní reporting

Všechna data, které v Mauticu máte, si můžete kdykoliv reportovat. Naklikáte si jednoduché dashboardy a vše pak vidíte kdykoliv chcete. 

V základní instalaci zároveň máte 5 nejdůležitějších dashboardů nadefinováno a stejně tak nástěnka ukazuje nejdůležitější data. Nástěnku si můžete libovolně doplnit či přeskládat.

komplexni_reporting
api_napojeni

API napojení

Pro pokročilejší aplikace má Mautic API, které můžete napojit na libovolný vlastní systém, magazín či e-shop.

Tato volba je ovšem určena pro pokročilé uživatele.